2013. febr. 25.

Télutó – Catrice gold leaf topcoat



Sziasztok! Láttátok az Oscar gálát? Én képes voltam felkelni… Kristen Stewart hozta a formáját, képes volt sántítani a színpadon, Jennifer Lawrence pedig elbotlott… de megkapta az Oscart! Legjobban az tűnt fel, hogy valahogy senki sem öregszik, Jane Fonda konkrétan fiatalabbnak nézett ki, mint Michael Douglas, akivel párban voltak. A körmök pedig natúr színekben pompáztak, bár a stiletto vezetett a természetes kerekített előtt, azok is púderszínűek voltak. De ne rohanjunk ennyire előre, az utolsó téli trendeket mutatom be a héten, mert pénteken hivatalosan is kitör a tavasz! A Rossmannban voltam bevásárolni, és persze megint velem jött egy pár lakk, részint mert olcsó, kifutó színek voltak, részint kihagyhatatlan trendkiadások.

Ma kezdjük is a Catrice Gold leaf topcoatjával. Ez a téli ünnepek trendkiadása volt, de szerintem mindenhez illik, nem kár megvenni. Apropó, a Catrice március elsejével színpalettát és formulát is cserél, csak 10 árnyalat marad meg, ezért tessék beszerezni a kedvenceket! Na de vissza a lakkra: sűrű, ragasztós, átlátszó alapban apró sápadt arany csillámok és nagyobb ezüst kerek glitterek úsznak. 

Én Astor 324-es barnára tettem fel. Kiváló a fedés, egy rétegben nagyon jó fedőlakk. Nagyon-nagyon sűrű az alap, várni kellett, amíg végigcsorgott az ecseten. Gondolom, ha elég sok rétegben kenném, lehetne teljes fedést elérni, de ha ekkora csillogásra vágytok, inkább kenjetek alá ezüst vagy arany alapot. Tökéletes az ezüst-arany aránya, nem túl sok, elegáns hatású (pedig ez egy nehéz kombó, könnyű elszúrni). Az egyedüli, ami nem tetszik, az a neve. A Gold leaf topcoat azokat a lakkokat jelöli a nagyobb márkánál, amelyben igazi, 18/24 karátos aranylemezkék vannak a lakkban. Ez a glitter ettől messze van, mondjuk árában is sokkal barátságosabb. Jó vétel. 

1 megjegyzés:

  1. Én is minden Müller-látogatás alkalmával 1-2 db új catrice lakkal térek haza. Szeretem a színeit, az állagát, fedését. De remélem az új formulával nem járok úgy, mint essence-el, itt talán jobb lesz, nem rosszabb.

    VálaszTörlés