2013. febr. 27.

Essence – crack me ! blue

Sziasztok! Az essence crack me blue lakkja szintén olyan szépen mosolygott le rám a 199 Ft-os kifutó lakkok közül, hogy nem volt szívem otthagyni a boltban. Különösen, mivel a monaco kék szerepel a szezon színei között, és némi csillámlást is véltem felfedezni benne.
A teszthez Moyra pasztell kékre kentem fel. Az állaga nem okozott csalódást, pont olyan híg, mint a többi essence repedezős lakké. Utáltam vele dolgozni, folyt mindenhova. A színe viszont gyönyörű királykék, kissé sötétbe hajló. Sajnos a csillámlás egyáltalán nem jön ki, némi metálfény talán, ha használtam volna fedőlakkot… A repedések mélyek főként hosszanti irányúak és kevés a számuk. Ugyanúgy teljesített, mint a többi essence repedezős: közepesen. A színe miatt mégis tetszik nekem. És nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése