2013. febr. 13.

Szív alakú körömmatrica házilag

Sziasztok! Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig sokat kínlódok azzal, hogy a jobb kezemet nehezebben tudom díszíteni, mint a balt. Ezért ma olyan technikát mutatok, amivel szép szíveket varázsolhattok mindkettőre. 

Először is szükség van valamilyen rugalmas műanyag felületre, pl. zacskóra. Én most lefűzhető mappát használtam (irodai szóhasználatban „bugyi”). Formázó eszközökre, ami lehet ecsettől a pöttyözőig minden.

Ez után már csak a szívecskéket kell felfesteni a lapra. Normál lakkal általában két pöttyöt teszünk és alul összehúzzuk, ez a glitteres lakkokkal nekem nem jött be. Azt tapasztaltam, hogy jobb egy nagyobb pöttyöt tenni középre és egy vékonyabb eszközzel, pl. a fogvájóval „pofozni” szív formára. Itt a China Glaze Material Girl, az Essence Time for Romance és a Moyra 100-as lakkját tettem fel.


Kb. 3-4 óra száradás után magától is felválik, és lehúzható.

Az eredményt most a Kleancolor red hot lakkjával mutatom be, ezt már előre elkészítettem. Ezt tettem fekete tipre, fedőlakkoztam, kicsit körbepöttyöztem, hogy látszódjon a forma. Javaslom, hogy inkább fehér alapra tegyétek, úgy jobban látszik majd.

Boldog Valentint mindenkinek!

2 megjegyzés: