2013. febr. 28.

NYC – Rock Muse

Sziasztok! Az utolsó trendkiadás a hétre: Catrice Rock Muse. Nagyon találó lett a neve, tényleg a rockos stílus jut először az eszembe róla. 
 A lakk fekete zselés, némiképp áttetsző, ebben úsznak az aprócska kerek és kicsit nagyobb ezüst hexagon glitterek. A körmeimre essence stuck on you szürkés lilára tettem fel egy rétegben. Kíváncsi voltam, mennyire színezi feketére a sötét alapokat. Nos, teljesen mindegy, milyen színre teszem rá, feketének tűnik a végeredmény.

 
 A hüvelykujjamon kipróbáltam, hogy önmagában hogyan épül föl, itt két réteget alkalmaztam. Nekem mindkét változatban nagyon tetszik, bőrdzsekihez ideális! 



2 megjegyzés:

  1. Jó kis lakk! Tetszik. =) Tényleg rocksztáros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is. Épp tegnap dicsérte a barátnőm, hogy pont jók a arányai, a kicsi és a nagyobb glitter jól mutat.

      Törlés