2013. febr. 23.

NailArt Szombat - ablakos glitter

Sziasztok! Ezen a héten a kedvencemet, az I'm the bosst használtam a  kompozícióhoz. Először is vettem a chevron (V alakú) francia manikűr sablont, és felragasztottam, a körmök oldalára. Ezt követve először a sötét alapszínt, a szürkét festettem fel. Amikor megszáradt, lehúztam a sablont, így kialakult egy kis szél. Ezt az ablakot töltöttem ki óvatosan glitteres lakkal,  én China Glaze Nova-t használtam. A kontúrt Moyra csíkozóval húztam meg. Újra rájöttem, hogy túl vastag az ecsete, nehéz szépen dolgozni vele. A végén egy-egy háromszögletű követ illesztettem a csücskökbe és két rétegben  fedőlakkoztam. Kicsit kiábrándultam az essence tartósságán. Este festettem  és reggel fotóztam, de már látszottak  a hibák és kopás a hegyeken. Ennek ellenére nagyon megdicsérték, élőben sokkal jobban nézett ki, kijött az ellentét a csillogó és mattabb felületek között. Nektek hogy tetszik ez a grafikus minta?



 

1 megjegyzés: