2013. febr. 16.

NailArt Szombat – Újságpapír körmök

Nagy kedvencem az újságpapíros köröm, bár sokat mostanában nem láttatok. Szerintem tavasszal ez biztosan újból sláger lesz, a pasztell körmökön szépen mutat. A technikáról rengeteget olvastam, hallottam, ezért ebben a posztban azt próbáltam ki, melyik működik a legjobban. Minden, a háztartásban fellelhető vegyszert bevetettem, amiről már írták valahol. hogy alkalmas. Sorrendben: ásványvíz, ecet, pálinka (a vodkát nem megitták??:)), mandulaolaj és tiszta, 96%-os etilalkohol.

Ezeket egy-egy kis pohárba kitöltöttem. A körmeimet fehérre lakkoztam Moyra 03-assal. Jöhet a teszt! A Metropol újság feldarabolt lapjait 2 mp-re bemártottam a folyadékba, majd 10 mp-re rászorítottam a körmeimre.


Íme az eredmény:
A víz meglepően jól teljesített (kisujjon), ha semmi nincs otthon, jöhet. Csontszáraz köröm kell hozzá és jó nagy szorítás. Az ecet (gyűrűsujj) sem volt rossz, de nem elég erős a minta. A pálinka (vodka) adja szerintem a legmegbízhatóbb eredményt, a középső ujjamon (40-50 %-os alkohol). A mandulaolaj semmit sem csinált, pedig ez is ajánlották a youtube-on. Nekem nem működött a mutatóujjamon. A legérdekesebb azonban a nagyujjam lett. Mert ha a vodka működik, a tömény alkohol miért nem? Nos, ilyen töménységben már nem csak a festéket, hanem alatta a lakkot is feloldotta 1 mp alatt.
Összegezve: Hajrá, vodka bébi! – avagy ha alkohol nincs otthon, jó a víz is…

4 megjegyzés:

  1. Én eddig egyszer csináltam ilyet és akkor pont vodkát használtam hozzá. :D Akkor jól beletrafáltam. :D

    VálaszTörlés
  2. Épp ki akartam próbálni ezt a manikűrt! Így legalább elhasználom hozzá a régi pálinkát, nem veszek alkoholt a gyógyszertárban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiképp ne próbáld tiszta alkohollal, mert feloldja az alapot is!
      Szerintem bármilyen maradék rövid ital megteszi, ha nem színezett. Bár egyszer valaki kipróbálhatná konyakmeggyel vagy curacao-val, lehet, hogy szép lenne!:)))

      Törlés
  3. Nekem a gyógyszertárból vett egészségügyi szesz használt a legjobban.

    VálaszTörlés