2013. febr. 2.

Nail Art különkiadás

Nem mehetek el szótalnul a mai nevezetes nap mellett. Egyrészt ma van a lányom névnapja, az első Konad készlet beszerzésének az évfordulója, amikor is véglegesen megfertőződtem a körömlakk-mániával. Másrészt ma van a nagy medve-nap is, amikor a mackó kijön a barlangjából, és kiderül, hogy jön-e a tavasz? Ezt a két témát kombináltam ma,  macis körmöket készítettem. Az alap a jó öreg Moyra 69-es Tiffanykék, a párna és a díszítés AVON pink creme. A takarót m85-ös nyomdával készítettem (noname másolat) fehér lakkal, pink pönnyökkel díszítettem. A mackót Astor barnával, sárga és fekete lakkkal, pöttyözővel festettem. Most láttam csak a képszerkesztéskor, hogy az egyik szeme nagyobb lett, mint a másik. Tiszta vaksi vagyok, tényleg kell egy szemüveg lassan.:( Azért ari, nem? Már csak az a kérdés, mit mond majd a mackó? Remélem, úgy alszik tovább, mint a körmeimen, mert már nagyon várom a tavaszt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése