2012. máj. 22.

Májusi eső

Megihletett a mai időjárás. Reggel úgy esett nálunk, mintha dézsából öntenék,a járda teljes szélességében egyetlen nagy tóvá változott. Ígyhát festettem egy esős körmöt. Így fest:


Az időjósok szerint további esős napok várnak ránk, szóval még jól jöhet az ötlet. Először alapozólakkot használtam. Mindig csúnyán megjárom, ha nem, mert elszíneződnek a körmeim. Az alapszín, a metálos árnyalat eléggé kényes, minden körömhibát kiad, tehát ne hagyjátok ki az alapot. Ez után a Manhattan 107N Sötét metálszürkével festettem színt. Egyetlen rétegben tökéletes fedést biztosított, szépen terült, és nagyon minimálisan csíkozódott, ami a fényes,tükörsima kikészítésű lakkoknál amúgy gyakori. Talán csak egy kicsit rövid volt az ecset nyele, ezért nekem nem állt kézre, de más hibát nem tudok benne találni.

Majd jött a szórakoztatóbb része: a pöttyözés. A felhőkhöz Moyra 03-as fehéret tettem egy műanyag lapra és a házi készítésű pöttyözőmmel felhőket festettem a körömágyhoz. Az esőcseppeket világos Moyra 91-es ezüstsszürkével pöttyöztem, egy fogpiszkálóval. Pötty, kicsit felhúzni. Ennyi. Remélem jobb kedvetek lett a mai napon!
Iratkozzatok fel és írjátok meg nekem a véleményeteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése