2012. máj. 26.

Az a bizonyos fiók

Ez a fiók rejti a készleteim javát (plusz egy másik a díszítéseket). A lakkok színek szerint vannak a kosarakban. Elöl az effektek és élénk színek, majd a fehértől a rózsaszínig, középen a pirosas árnyalatok, hátul a sötétek. Oldalt a kék és zöld árnyalatok sorakoznak. Márkára nézve nem vagyok kényes, bár a nagyon drága lakkokat nem engedhetem meg magamnak. Azért néha elcsábulokJ. A legújabb készletek megérkezésével bővítenem kell a helyet, már nem lesz elég.
Hogy mégis tudjam, mi áll rendelkezésre, egy listát készítettem és ”bugyiba” tettem, (irodai szakszó a lefűzhető műanyag irattartóraJ). A felületére szépen ráhúztam egy kis mintát a lakkból. Így könnyen ki tudom választani, melyik kellene egy mintához, hiszen az üvegben sokszor nem látszik jól az eredmény – ezért is jött létre ez a blog.

Írjátok meg, mik a ti kedvenc márkáitok, színeitek, effektjeitek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése