2012. máj. 21.

Kezdünk!

Sziasztok, mindenkit üdvözlök!
Azazhogy most még csak magamat, de remélem, hogy nemsokára leszünk többen is! Budapesti anyuka vagyok két gyerkőccel, és mostanában kezdtem érdeklődni a körömlakkok iránt. Egész pontosan januárban betegek voltunk a lányommal, és együtt youtube-oztunk, ahol fantasztikus körömdíszítési ötletekre bukkantunk, teljesen véletlenül. Két hét múlva megkapta élete első Konad mintanyomó készletét a szülinapjára, kicsit nevelő célzattal, hátha leszokik a körömrágásról. Valójában azonban én lobbantam szerelemre, és készítettem első mintáimat, és lefotóztam a mobilommal, valahogy így:

Eléggé szörnyű minőség, nem? Aztán az ismerős lányok elkezdték figyelni, hogy melyik héten mit találok ki, én meg szerettem volna megörökíteni a műveimet. A végső lökést az adta, hogy egy fórumon panaszkodott valaki: nincs igazi, magyar, csak körmös blog, ami elsősorban termékbemutatással foglalkozik. Ránéztem a fiókomra, amiben lassacskán 100 lakk ücsörög (de csak amíg meg nem jön a legfrissebb szállítmány), eszembe jutott, milyen élvezettel nézegetik a barátnők, vettem egy nagy levegőt, meg egy normális kamerát, és jelentem: itt vagyok!
Gyertek velem, turkáljunk együtt a fiókomban, próbáljuk ki, ami csak tetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése