2012. máj. 29.

Flormar graffiti pink

Már régóta kerestem egy szép pink repesztőlakkot a nyári körmökhöz. Nagyon megszerettem ez a technikát, mert látványos eredményt lehet elérni különösebb gyakorlat nélkül. Igaz,az első próbálkozás csúfos kudarc volt, mert natúr bézsre kentem feketét: úgy nézett ki, mintha most ástam volna ki magam a föld alól, de Halloweenre tökéletes. Bevásárló hétvége volt a Westendben és kipróbáltam egy új márkát, amit pulton árulnak a földszinti bejárat közelében, elképesztő színválasztékban. Az előbbi AVON türkizre kentem, ha már úgyis kéznél volt. Nem tettem fel fedőlakkot, hogy a textúra jól látható legyen a fotón, mattra szárad. A repesztőlakkra mindig kell kenni fedőt, különben hamar lepereg. Az eredmény nagyon meglepett: pillanatok alatt tökéletesen repedezett, ilyen kiváló repesztő lakkot még nem láttam, mostantól biztos helye van viselendők között. 670 Ft-ba került akciósan, egyébként 840 Ft az ára.  

Ti használtok repesztőlakkot? Írjátok meg nekem, mik a tapasztalataitok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése