2012. máj. 30.

Az első pakk

Nem Nyilas Misi kapta, hanem ÉN! Megjött az első webáruházi rendelésem! Annyira izgatott vagyok! És feldobott! És elfogódott, mert mi lesz, ha mégse olyan szépek, mint gondoltam? Körbeutazta a fél világot, és most itt van minden szépség. Brazíliából és Ausztráliából, mert ugye mondanom sem kell, hogy a divattrendek mostanában már ritkán születnek Európában. Most majd jól megmondhatjátok, hogy csak én vagyok-e olyan őrült, hogy ennyi pénzt adok érte, vagy ti is?Mindegy, mindent szépen lefotózok. Nem egyszerre, mert rövid blogos pályám alatt rájöttem, hogy bizony időigényes dolog ez. Nem csak az mutatom meg nektek, amit általában viselek (amúgy egy hétig szoktam hordani egy lakkozást), hanem azt is, ami éppen érdekel, ezért fotózásos napon többször is átfestem a körmeimet. És amikor azt gondolom, hogy szép, tiszta, fotózható, a makro felvételeken mindig kiderülnek a hibák. Igyekszem fejlődni.
A webboltról: llarowe a neve http://shop.llarowe.com/ és szupertrendi gyönyörűségeket árul. Van holo, glitter, többszínű/színváltós, és a legújabb kedvencem, a flakie (pelyhes). Nem voltak túl kommunikatívak, nem válaszolták meg a csomagolási kérdésekre vonatkozó e-mailemet. A tulaj közben folyamatosan twittelt, tehát nem hiszem el, hogy túl elfoglalt volt. A szállítás nagyon korrekt volt, 9 nap alatt ideért a csomag. Minden 3 réteg buborékos fóliába csomagolva. A képen egy nagyon különleges csillámos vörös holografikus lakk, és három pelyhes látható, plusz egy nagy mintalemez. Ezzel elleszünk a jövő hónapban,nem?

Szavazás: melyiket próbáljuk ki először?
a., Ludurana 3D flake sol (átlátszó)
b., UP colors Banho de Mar (zöld)
c., UP colors Beico Boca (rózsaszín)
d., Glitter Gal red sparkle holo
e.,Krikk A jelű mintázólemez
Iratkozzatok fel és írjátok meg kommentben! A nyertes színt fotózom először, és június 15-én, a vakáció tiszteletére teszem közzé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése