2013. máj. 1.

Május - szülinapi hónap

Sziasztok! Ebben a hónapban jött létre blog egy éve. Nemrég szép kerek évszámot ünnepeltem jómagam is (igen, 18 lettem), így rengeteg különlegességgel gazdagodtam. Nem, nem itthonról rendeltem őket, az USA-ból érkeztek, és volt közte, amit ajiba kaptam. Lehet némelyeket itthon is kapni, de ANNYIT tényleg nem vagyok hajlandó kiadni… Van köztük brazil, kanadai és ausztrál márka is, régóta szerettem volna indie-ket, hát abból is érkezett pár. Persze nem kifejezetten tavaszi árnyalatok, de nem is baj ebben a pasztell terrorban. Meglátjátok, azért dögösek ám! Tudom, hogy ésszerűtlen ennyit költeni lakkokra, szóval ne kövessétek a példámat J. Nekem ezek a gyöngyöcskéim, ha szomorú, vagy éppen feszült vagyok, csak kipakolom a fiókjaimat és megfogdosom a kedvenceimet. Engem ez boldoggá tesz.
Néhányat le is fotóztam kedvcsinálónak, néhány persze lemaradt… Ezek jönnek az ünnepi hónapban. Tartsatok velem!

4 megjegyzés: