2013. máj. 2.

Girly Bits Magically Delicious

Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a sok jókívánságot! Nagyon nehezen választottam mára kedvencet, mert valami nagyon széppel szerettem volna kezdeni, de mind nagyon szép… Legyen hát zöld, élek-halok a szép zöldekért.
A Girly Bits Magically Delicioius a Calendar Girls sorozatban jelent meg, tavaly márciusban. Ez volt az a lakk, amiről nem tudtam eldönteni, kell-e nekem. Olyan szép-szép volt a fotókon, de nem hittem, hogy a való életben is ilyen. Amikor kibontottam a csomagot, egyszerű en elállt a szavam. Úgy csillog, hogy a napocska elbújhat mellette!  
Már az üvege is elbűvölő: egy swarowski kristály van ráragasztva minden Girly Bits üvegre (egyébként a szokványos 15 ml-es kerek üveg, a legtöbb indie készítő ezt használja). A címként egy lány ül a fésülködőasztala előtt. Csajos kinézetű már az üveg is.

Átlátszó alapban rengeteg apró világoszöld holografikus glitter van nagyobb arany négyszögekkel és hexagonokkal. A koncepció az írek mondavilágára, a manók arannyal teli edényeire utal. Nos, szerintem nagyonis sikerült eltalálni a dolgot. Úgy csillog a körmöm, mintha zöld aranyba mártottam volna. Két rétegben kentem fel önmagában, a kisujjamra pedig sötétzöldre rétegeztem. Azt gondoltam, úgy szebb lesz, de én jobban szeretem önmagában. Nektek hogy tetszik?


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép!Ilyen lakkot keresek régóta! Halványzöld, glitteres. jaj:)))) Ebayen találtam , csak onnan meg nem akarok rendelni :((sok a posta az USA-ból)

    VálaszTörlés