2013. ápr. 30.

My fifty shades - Torture

Sziasztok! Milyen lehet az édes kín?  Ezt akartam visszaadni az új lakkommal, amit a My fifty shades sorozatban gyártottam.
Sikerült olyan alapot kevernem, ami jól megtartja a glittereket. Igaz, több doboznyi belement, szóval jó sok is van benne. Lila mikro holo, a mi szépen csillan be az alapnak használt rózsaszínen is, de sötét alapon az igazi. Világos lila és fekete kisebb hexagon glitterek tömkelege egészíti ki. És a hab a tortán: a sötét lila sz ív alakú glitter.
Ezt viszont vadászni kellett, mert mindig az ecset nyelére ragadt, sose a szőréreL. Szerintem dekoratív kombináció lett, nem gondoljátok?



3 megjegyzés:

  1. Szerintem a névhez nagyon megy !:) Jó lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, főleg a szívecske tetszik benne :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép. :)
    én is régóta szeretnék már ilyen lakkot keverni, de sehol sem találok szív alakú glittert. :( :D

    VálaszTörlés