2012. máj. 24.

Konfetti körmök lemosása

Azt az előző bejegyzésben említettem, hogy nagyon ragaszkodó tud lenni ez a lakk, nincs ez másként a többi glitterrel sem. Most megmutatom, én hogyan mosom le.
Először előkészítek 10 alufóliadarabkát és 10 vattalapocskát, amiket átitatok körömlakklemosóval. Én az illatosított acetont szeretem, ha valóban komoly rétegekkel kell megküzdeni. Szakboltokban kapható,  1300 Ft-ért vettem egy litert.

Ezek után csinos csomagokat készítek az ujjamra, így, és rajta hagyom tíz percig, mielőtt áttörlöm. Űrhajós körmök, hihi.
Felirat hozzáadása
Így néz ki a lebontott vatta.

A körömágynál maradt széleket lemosóba mártott ecsettel távolítom el. Az ecset semmi különös, a lányom festőkészletéből vettem ki, mert túl kemény szőre volt, de nekem így pont megfelel.

Mivel az eljárás nem kíméletes a körömággyal, kézmosás után feltétlenül beolajozom ápolóval.
Mostmár semmi sem tarthat vissza a glitterek viselésétől, rajta hát! Az évszak egyik nagy trendje ez, tehát a további bejegyzésekben is számíthattok glitterekre, és természetesen a többi tavaszi-nyári trend is jön hamarosan.
Iratkozzatok fel, és hívjátok a barátnőket is! Írjátok meg nekem, mire vagytok kíváncsiak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése