2012. máj. 28.

Hoppá! Másolat?

A türkiz a kedvenc színem. Ez látszik a kékes–zöldes lakkjaim mennyiségéből. Kicsit megijedtem, amikor megvettem a második üveget, és otthon kiderült, hogy teljesen egyformának néz ki. Azóta a bugyis listámmal járok vásárolni. Bemappázva nem pereg le a lakk, és nem veszek két egyforma színt – hacsak nem direkt akarokJ. Na de nézzük csak meg közelebbről, tényleg egyformák? Tavaly őszi beszerzések, AVON sequined turquoise és Essence 38 choose me! árnyalatok. Mindkét szín szépen terül, könnyen kenhető, apró ezüst csillámok vannak a türkiz színben. Két rétegben tökéletesen fednek, könnyen felvihetők. Az Essence termékcsaládban jött ki: egy krémes alapszín (azt nem vettem meg) és egy effekt fedőszín tartozik össze, ez itt a fedőszín.
Ehhez a fotóhoz 3 rétegben kentem fel őket, hogy a valódi színmélység látható legyen, és árnyékban fotóztam. Jól látszik, hogy az Essence világosabb és több csillám van benne, tehát nem egyformák.


Én mindkettőt imádom, gyakran használom őket. Nektek tetszik ez a szín? Írjátok meg nekem!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése