2012. máj. 30.

Jádék harca

A türkizes történet után elgondolkodtam, hátha vannak még egyforma lakkok. Mert bizony vannak még kedvenc színeim. A másik a jade és árnyalatai. Mióta rákattantam a témára, figyelem a metrón a körmöket, és privát felmérésem szerint ezek a szezon toplistás színei, amiket leggyakrabban viselünk: türkiz (kékes), jade (zöldes) és korall árnyalatok.
Megvizsgáltam hát a készletemet. Az AVON új, Pro+ sorozatából a Sea Breeze (tengeri fuvallat) árnyalatot viselem a kis és gyűrűsujjamon, a Moyra 69-es jadetürkiz árnyalatát a középső, és a Catrice, Jade is not my name (a Jade nem a nevem, ui. angolul egy név is ) árnyalatát a mutató és nagyujjamon. Minden lakk tökéletesen felvihető, szépen terül. A hibák az én bénaságomból erednek, nagyon siettem. Nem nagyon hittem a Moyra reklámjában amikor azt állította, hogy egy rétegben is tökéletesen fed, de bizony így van: ez az egyetlen, amit egy rétegben vittem fel. Látható, hogy az AVON és a Catrice ugyanannak a színcsaládnak egy világosabb és egy sötétebb tagja. A Moyra egyenesen kéknek tűnik mellettük, ez a fotó hibája is, ennyire nem kékes az árnyalat, bár valóban ez a leghidegebb szín köztük. Én bármelyiket ajánlani tudom. Az AVON listaára 1390 Ft/12ml, de gyakran hirdetnek akciókat, ezeket érdemes kihasználni. Tanácsadónőkön keresztül vásárolhatók. A Moyra 350 Ft/12 ml, 100 féle árnyalatban létezik. Sok helyen kapható szakboltokban, webáruházuk is van, én a József körúti boltjukba szoktam járni. Catrice-t a Müllerben veszek, 750 Ft volt a 10 ml-es lakk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése