2012. jún. 11.

Tunning show - matt hatás 1.

Az elmúlt hét végén tunningautó-kiállításon jártunk. Nem oda készültünk, csak véletlenül arra jártunk és megnéztük. Volt ott minden: tunningolt motorblokkok, egyedileg beépített hangfalak, de engem egy dolog érdekelt: az egyedi fényezések. Kitaláljátok, miért? Persze: a lakkok és az autófények pigmentjeit egy vegykonyhában fejlesztik. Három fő irányt ismertem fel, és hazaérve megpróbáltam megkeresni a kis fiókomban a megfelelőit. Az első a mattra lakkozott autók voltak. Bemutatom hát az én két matt lakkomat.
AVON matte Red Velvet
Ez egy nagyon szép bordó szín, igazából még akkor szerettem bele, mikor a matt lakkokról nem hallottam, és fényes fedőlakkal hordtamJ. Csillámok is vannak benne, amik lemattítva is látszanak, nem olyan igazi mindent elnyelő matt szín. Hogy kicsit feldobjam és nyárivá varázsoljam, festettem rá csillogó hegyet a Moyra 100-as árnyalatával. Hogy tetszik?



AVON matte Grey Cement
Cementszürke, kifejezetten azért vettem, hogy körömdíszítések alapja legyen, mert egy réteget megspórolok, ha nem külön mattítom le. Közepesen sötét szürke árnyalat, ezt is feldobtam egy kis csillogó heggyel, ezt ezüst díszítőlakkal festettem szabadkézzel (tudjátok, a hosszú vékony ecsetes).


Sajnos nem vagyok elégedett az eredménnyel, nem elég dögös az összahtás, az autókon jobb volt. Tovább ptóbálkozom, jön a folytatás...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése