2012. jún. 1.

AVON nailwear Pro+

Az AVON új termékcsaládot vezetett be, a nailwear Pro+ lakkokat. A korábbi sorozat kapott új, tartósabb formulát, a hirdetés szerint akár 12 napig is viselhető Kezdjük a szezon legdivatosabb színeivel, a pasztell árnyalatokkal. Mindegyik formulája nagyon kellemes, majdnem egy rétegben is elég, de szebb kettőben. Könnyű őket felkenni, szépen terülnek, „önjavítók”: a kisebb festési hibákat kitöltik. A színek nem nagyon halványak, jól pigmentáltak, nekem a szívem csücske ez a pár árnyalat. Igazi nyári favoritok! Mindegyiket fedőlakk nélkül mutatom be.
Sea Breeze
Idei kedvenc pasztelles türkiz árnyalatunk. Valóban olyan, mint egy hűs tengeri szellő: felfrissít. Inkább zöldesnek ítélem, mint kéknek. Univerzális árnyalat, nem tudnák hirtelen olyan színt mondani, amihez nem illik.

Lemon Sugar
A sárgákért nem vagyok oda, ezt szögezzük le. Most mégis sikerült egy valódi ászt találni: A nevével ellentétben szerintem egyáltalán nem citromos az árnyalat, engem sokkal inkább a madártejre emlékeztet. Egy cseppet sem frivol, sőt, egy szépen lebarnult kézen kifejezetten elegáns tud lenni, Jackie Kennedy jut az eszembe róla. Biztosan viselni fogom.

Coral Reef
A korall a másik árnyalat, amit nem szerettem. Mindig az idős nénik színének gondoltam és a szélein elfutott rúzsozásukat juttatta eszembe. Bezzeg ez! A legszebb korallszín, amit eddig láttam. És az egyik legdivatosabb is a szezonban, pontosan illik az új zakómhoz. Aki eddig látta, mindenki szerint nagyon ütős. A másik tuti kedvenc lesz a szezonban.

A 32-es körzet koordinátorainak jóvoltából a kontaktpontban teljes kipróbálási lehetőséget kaptam, néhány fotó ott készült, amiért köszönet nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése