2013. jan. 19.

Újra itt! és Essence - 105 Party Princess



Sziasztok! Végre sikerült leküzdenem a technikai akadályokat. Öreg notebook nem gyorsvonat… Nem lehet már csak úgy szoftvert frissíteni, a blogger meg nem ám támogat mindent régi szoftvert! Sok minden változik az új évben a munkámban és otthon is. Biztosan nem fogom tudni tartani a napi tempót. Még nem látszik, hogy heti kettő vagy három posztra jut-e időm, ezért inkább iratkozzatok fel, hogy kapjatok értesítőt róla. Köszönöm a sok bíztatást, amit az elmúlt évben kaptam tőletek. Mindig jól esik, ha kommenteltek, írjatok bátran! Kíváncsi vagyok rátok, a véleményetekre, az ízlésetekre, mindenre! De lakk nélkül ma se maradjunk!
 
Az essence Party Princess lakkja nem szándékosan került be a kosaramba, ez egyike azoknak, amiket vigaszul vittem haza, mert nem találtam, amit kerestem. De nagyon csajosnak tűnt, szóval jött! Az új csomagolás minden előnyével bír, a kupak sejteti a színt (glitteres rózsaszín), az ecset széles a könnyű felvitelhez. 


A színben egy kicsit csalódtam, erősebb rózsaszínt vártam az üveg alapján. Halvány rózsaszín kissé zselés alapban holo csillámok úsznak. Az egyik körmömre fekete alapra kentem fel, hogy látszódjon, milyen lenne fedőlakként. Szerintem úgy is beválik. A többire két rétegben került önmagában, szerintem túl áttetsző.
Összességében kellemes, csajos színt, kellőképp csillogó a holo, talán csak az alapot szerettem volna kevésbé áttetszőnek.

2 megjegyzés: