2013. jan. 30.

China Glaze – Cast a spell



Sziasztok! Ezen a héten a Glaze Halloween sorozata van soron. A második, amit megvásároltam, a Cast a spell nevű gyönyörűség. Ez egy nagyon érdekes formula: az alapszín talán sötétzöld, majdnem fekete lehet, de ezt teljesen felülírja a milliónyi zöldes-arany csillám, ami kialakítja a végső színt. Nappali fényben, kicsit távolabbról az összhatása a Hunger Games-sorozat Agro nevű zöldjére itt emlékeztet, a fiókban össze is szoktam keverni őket. Közelebbről, különösen lámpafényben felizzanak az aranyos zöld csillámok és egészen különleges lesz a hatás. Tényleg el tudom képzelni, hogy ilyen legyen egy boszorkány körme. Egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal, mindig nézegetnem kell a körmeimet, mert mindig másnak látszik. Ti vonzódtok a boszorkánykörmökhöz?






3 megjegyzés:

  1. Na, mielőtt még elolvastam volna, kérdezni akartam, nem olyan-e, mint az Agro. Esetleg mutatnál majd szín-összehasonlítást, egyik ujjadn ez, a másikon az? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát, nem ígérem azonnalra... Egy igazi kihívás volt az Cast a spellt fényképezni (az Agro is hasonlóan nehéz feladat volt), egy hónapon át szenvedtem a fény beállításokkal, és nem vagyok elégedett, még mindig nem látszik az igazi szépsége, de nem süt a nap. Utálom a lightboxot, minden műanyagnak néz ki benne. Remélem, hogy hamarosan sor kerülhet rá.

      Törlés
    2. Szia! Persze, köszi, nem sürgős, csak fent van az Agro a tavaszi listámon, és szívesen megnézném őket együtt. Hátha tavasszal már lesz hozzá fényed :-)

      Törlés